LT News - шаблон joomla Оригами
02 лютого

Чи запрацює краще служба кол-центру «102» Кропивницького після реорганізації?

Автор 

У Кропивницькому, 2-го лютого, у Головному управлінні Національної поліції в Кіровоградській області відбулася презентація роботи оновленого відділу служби «102» та ситуаційного центру.

На презентації були присутні очільник області Сергій Кузьменко та секретар міської ради Кропивницького Андрій Табалов разом із заступником міського голови Олександром Мосіним, повідомляє кореспондент ТРИБУНИ.

Жителі Кропивницького скаржилися, що на номер «102» іноді неможливо додзвонитися.

У зв’язку з великою кількістю скарг було реорганізовано кол-центр служби «102». Якщо раніше на лінії знаходилося одночасно 4 оператора, то відтепер цілодобово дзвінки приймають 8 операторів. Це має покращити швидкість прийому дзвінка та роботу поліції.

«Процес повністю автоматизований. Повідомлення, що надходять, реєструються на передаються на планшет до працівника поліції. Працівник підтверджує, що отримав інформацію та відразу ж починає її відпрацьовувати», - говорять у ГУ НП в Кіровоградській області.

Кол-центр служби «102» працює цілодобово. Оператори працюють позмінно з 8 години ранку. Також для працівників облаштована кімната відпочинку та кухня, де працівники можуть перепочити.

Оператори мають також можливість не лише приймати дзвінки, а ще й спостерігати за ситуацією в місті через камери спостереження. На сьогодння у Кропивницькому працює 26 камер спостереження.

Головне ж завдання оновленого ситуаційного центру – це цілодобовий моніторинг звернень громадян, аналіз правопорушень за часом скоєння, метою та обставинами, аби в майбутньому попередити виникнення нових правопорушень.

На скільки якісно запрацюють по-новому ці два відділи кропивничани дізнаються вже в процесі роботи з ними.

Прочитано 210 разів