LT News - шаблон joomla Оригами
07 червня

У Кропивницькому жителі багатоквартирного будинку майже рік без холодної води після ремонту ЖЕО

Автор 

Вже близько року мешканці 1-го під’їзду будинку №55 по вулиці Михайлівській мають проблеми з холодною водою: її просто немає у деяких квартирах із першого по четвертий поверхи. А якщо пощастить дочекатися холодної води, то тече брудна.

Так живуть мешканці цього під’їзду після ремонту внутрішньо будинкової мережі холодної води у 2017 році, повідомляє ТРИБУНА.

Як повідомили жителі квартир, у яких зникає  холодна вода (а це кВ.№1, №5, №9, №10, №12, №13 та №14), будинок побудований у 1960-ті роки та розрахований на використання газових водонагрівальних колонок, але вони не працюють і просто перегорають.

«У моїй квартирі стоїть нова колонка з термометром, вода нагрівається максимум до 50 ˚. Під повітропроводом у димохідний канал вставлені дверцята для перевірки каналу, і вони розтоплюються від гарячого повітря з колонки. Колонки можуть просто вибухнути і наробити лиха», - говорить мешканка кв. №1 Надія Бариш.

Така ситуація виникла, тому що на перші під’їзди будинку ЖЕО №2 зробив стояк для холодної води із труби, діаметр якої використовується для внутрішньоквартирної подачі води.

«У мене через квартиру проходить стояк на 4 поверхи і його діаметр удвічі більший, ніж той, що зараз поставили на під’їзд», - додає пані Надія.

Тепер вода до вищевказаних квартир потрапляє струмінцем та переважно вночі. Керівництво ЖЕО №2 заявляє, що зі сторони ЖЕО немає ніяких проблем. А мешканцям квартир радять викликати майстра, розпломбувати лічильник та перевірити сітки. І якщо вони будуть чисті – тоді вже ЖЕО будуть думати чому немає води.

«Якби ж сітка була забруднена лише у одній квартирі, то не було б проблеми з іншими поверхами. Керівництво ЖЕО №2 нічим не хоче допомагати, посилають нас у водоканал, знаючи, що це коштуватиме грошей», - зазначають мешканці під’їзду.

Надія Бариш запевняє, коли ЖЕО робили ремонт, працівники допустили брак, неправильно розрахувавши діаметр стояків. І тепер мешканці під’їзду не забезпечені у повному обсязі холодною водою. Жителі не знають що робити та до кого звернутися, аби працівники ЖЕО належним чином розібралися у їхній проблемі, яка виникла саме після ремонту внутрішньо будинкової мережі холодної води.

Прочитано 321 разів