LT News - шаблон joomla Оригами
02 лютого

Чому у Кропивницькому пенсіонерів не включають до списку пільговиків?

Автор 
У четвер, 1-го лютого, члени "бюджетної" обговорювали Програму розвитку міського пасажирського транспорту та зв’язку у м. Кропивницькому на 2018 - 2019 роки.
 
За статистичними даними станом на 01.12.2017 р., чисельність населення міста складає 240,0 тис. осіб, для задоволення потреб якого в пасажирських перевезеннях створена мережа міських маршрутів загальною протяжністю 835,6 км, яка сформована з 44 автобусних та 4 тролейбусних маршрутів, інформує кореспондент ТРИБУНИ.
 
На вказаних маршрутах транспортні засоби працюють у звичайному режимі руху та режимі маршрутного таксі й здійснюють перевезення пільгових категорій пасажирів згідно з вимогами чинного законодавства.
 
Щоденний обсяг перевезень автомобільним транспортом загального користування у м. Кропивницькому складає 144 тис. пасажирів. Для обслуговування маршрутної мережі використовуються в середньому 470 автобусів: 20 – великої місткості, 15 – середньої місткості та 435 мікроавтобусів. Для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями залучено 42 одиниці транспортних засобів на 13 маршрутах загального користування.
"У 2018 році ми плануємо придбати 10 нових автобусів середньої місткості. Вони необхідні, щоб внести деякі корективи в графік руху нових великогабаритних автобусів. Деякі з них ми замінимо меншими класами", - зазначив начальник управління транспорту та зв'язку Олександр Вергун.
P1010494 800x600
Програма містить перелік окремих категорій пасажирів, за проїзд яких в автобусах загального користування м. Кропивницького, що працюють у режимі маршрутного таксі, передбачаються компенсаційні відшкодування. Серед цього переліку, як з'ясувалось, немає компенсації проїзду пенсіонерів. Також за Програмою для перевезення пільговиків у транспорті, який працюватиме в режимі маршрутного таксі закладається 33 млн грн, а на "Електротранспорт" - 30 млн грн.
"Я був неприємно здивований тим фактом, що я побачив знову кошти, які закладаються на компенсацію пільгових перевезень. Для перевізників, які будуть працювати в режимі маршрутного таксі, закладається 33 млн грн, а на "Електротранспорт" - 30 млн грн. Але при цьому, я не побачив у списку пільгових перевезень пенсіонерів. Виходить, що "Електротранспорт" буде перевозити усіх пільговиків і їм виділяють 30 млн грн, а іншим перевізникам - 33. Це якийсь нонсенс. Чому ми не бачимо пенсіонерів у цьому переліку? І хто так рахував, звідки намалювались ці 10-тки мільйонів, які підуть власникам маршрутних таксі, які уже не хочуть перевозити пенсіонерів?", - обурено зазначив депутат міської ради Кропивницького від фракції ВО "Батьківщина" Олександр Цертій.
P1010487 800x600
Постає питання, куди піде скільки коштів, якщо перевізники уже зараз відмовляються перевозити пенсіонерів?
Олександр Вергун переконав, що 33 млн грн розраховано не лише на приватних перевізників, а на весь автомобільний маршрутний транспорт, 30 млн грн - на тролейбуси.
"Пенсіонерів не включили до списку пільговиків через кількість цієї категорії громадян, а їх майже 54 тис. Це занадто велика кількість, і якщо ще і їх врахувати в пільгові перевезення, то сума компенсацій буде високою. 10 категорій громадян, які зараз включені до списку, приватні перевізники перевозять без дотацій", - повідомив начальник управління транспорту та зв'язку.
Однак слід зазначити, що значна частина пенсіонерів лежить вдома і хворіє, тому вони не мають змогу їздити на маршрутках.
"Я думаю, що 60% пенсіонерів лежать вдома. Я не погоджуюсь з вами, щоб позбавити пенсіонерів безкоштовного проїзду", - додав депутат міськради Олег Краснокутський.
Олександр Вергун запевняє, що майже кожен мікрорайон забезпечений комунальним транспортом, де пенсіонери можуть їздити безкоштовно.
Прочитано 598 разів